Helgen .

I fredes jobbade man mellan 07.15-15-30, Va ju inte allt för pigg på kvällen. Tvingade älsklingen till att kolla Lets Dance men somnade till hela tiden . haha. Sen ringde Tobbe och frågade om vi ville följa med ner till stan han ville spela lite och Älsklingen va ju sugen på en öl. Så vi fäljde med ner. Träffade Sandra en gammal klasskompis som jag tog studenten med. LIte chokad över att se henne i Landskrona och hon va nog minst lika chokad över att se mig där . haha . Sat och snacka med henne en lång stund, sen kom fulla Petter och Robin. Sen vid halv 1 gick jag och älsklingen hem och sov . Så skönt att få lägga sig i sängen.
I lördes så sov vi kanske länge bara slappa hela eftermiddagen. Jessica kom runt halv sju vi lagade taco :D Sen vid halv 8 kom Petter och resten av folket . Vid 20.00 sat jag,Jessica en trött Robin och Petter framför tv och kollade in Melodifestivalen. Kan bara säga att rätt låt van :D Sen blev det lite singstar. Sen kom Cecilia och Belle :D
I går sov vi länge igen sen kollade vi två filmer, Vif halv 4 körde Jessica hem och jag fick panik palla inte sitta inne i det fina värdet körde bort till Petters och deras lokal. Umgicks lite med dom. Kan bara säga att dom är inte kloka nånstans. haha Sen körde vi till huset sate på värmen, sen hem och åt pizza och kolla Wallander :D

Idag körde Älsklingen och jag till Hbg skulle lämna in PS2 på lagning eftersom en lite sak spilde en grogg över det så det gick sönder. VI hade tur när vi lämna in det att vi fick ett nytt direkt :) Tur att dom inte tog in det på lagning och såg att det var fuktskador för då hade vi fåt betala det själva, och det hade inte blivit billigt. Sen åkte vi en runda till Väla gick där en lite stund sen skulle älsklingen bort till bemaningspatner och lämna in sina arbetskläder.
Sen körde vi och handla lite mat ,sem hem och städa lite. Sen nu ska jag snart träna lite dans :D

Dom ringde mig innan från häljarp så ska jobba imorgon mellan 07.00-16.00 lång dag . Sen jobbar man på onsdag och torsdag med men då är det i Lödde :D

Nä nu ska jag göra mig klar för träningen.

Måste bara skriva Grattis till min älskade hund Nelly som blir 11 år idag <3

                                                                    image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0