Jobb ..

Blev jobb igår mellan 07.00-16-00, Va ganska trött efter jobb. Blev styrka/medel kl 17.00. När jag kom hem halv sju blev det middag sen lite tv. Somnade redan kl halv 9 i soffan, skönt va verkligen trött. Sen ringde kl 6 imorse, började jobba halv 8, Jobbade till kl 16.00 idag. Så nu är man ganska trött ska upp kl 6 imorgon med börjar kvar över 7 imorgon. Kommer vara så skönt imorgon kväll och veta att man kan sova länge på fredag :D  + att det är lång helg. Men kan bara säga att jag älskar jobba med dom underbara barnen :D  Räknade lite innan på hur många timmar jag jobbat denna månaden , kan säga att det kommer bli en bra lön i April :) Lagom till Mallorca resan :D Sen skrev älsklingen på kontrakt idag :D Så han börjar jobba på tisdag + att han får ingen inestående lön :D det kan inte bli mer underbart.

Jag vill ha vår NU . Är trött på snön nu, Det är fan i mitten på mars då ska det inte snöa.

Idag fyller min styvmamma Monica  55 år :D Grattis .

Nu tänkte jag lägga mig i soffan, Älsklingen körde precis till Ängelholm för att hämta sina mamma,styvpappa och mormor som kommer med flyget. Lär väl ha somnat när han kommer hem igen . haha

Gustav, Jag Älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0