Lördag ..

Känns bättre i magen nu .. Va nära på att åka in till Akuten igår natt , men när vi kom utanför helsingborgs sjukhus så kändes det bättre så vi körde runt i en timme sen körde vi till vårdcentralen, fick en tid vid 11. Hem och sov en  halvtimme sen dit igen. Fick sitta och vänta i mer än en halvtimme men när jag väl kom in visade sig att jag hade magkatarr, fick tabletter som jag ska ta en om dagen i två veckor upp till en månad . :( Fick dom starkaste tabletterna så att smärtan försvinner .  Om det inte blir bättre om en månad ska jag dit igen så får dom gå ner med en kamera i magen på mig :( Hoppas verkligen att det blir bättre . Får inte äta vad som helst nu  , Helst ska jag äta kokt mat , Ingen stakt mat. Ingen fet mat . Till frukost får det bli filmjök varje dag nu för det ska vara bra för magen.                           
                                                
 image4        Mina tabletter              image3
 

Annars igår så tog jag och Älsklingen bara det lungt , kollade lets dance sen gick vi och la oss vid 11. Båda va sjukt trötta. Idag vaknade man halv 9 , åt lite frukost sen blev det lite städning sen nu ska vi snart ner på stan, Dom ska tydligen ha marknad här i Landskrona. Sen ikväll får vi se vad som händer , Tobbe kanske kommer sen och spelar lite playstation 2 . Annars blir det nog lungt med god mat och film, blir nog att kolla andra chansen med om jag lyckas övertala älsklingen :P .Är lite fest sugen , men ingen sprit för min del på ett tag nu :(
 Nä nu ska jag gå och göra mig klar sen blir det stan .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0