Sjuk ..

Inte nog med att  man skulle åka på magkatarr nu har jag fåt förkylning,hosta och feber . Så jävla drygt. Men feber har lagt sig lite nu . Skönt . Men hostar som en idiot och snyter mig var 5 min :P

Helgen .
I fredes blev det väldigt lugnt, trött va man efter att ha sovit tre timmar mellan torsdag och fredag sen varit uppe hela dagen.
I lördes gick jag och Älsklingen ner en runda till stan eftersom Fille sa att det skulle va nån marknad, Så nu vet vi att marknad för Fille är när dom visar en is skulptur . Haha . Men vi gick en runda, gick in och köpte en glass. Sen gick vi hem så ringde Viking och undra om vi kunde komma med en ipren han va sjuk , så åkte dit till honom, sen hem tog det lugnt sen ringde Thrana och fråga om Älsklingen kunde köra dom till lokalen , Så vi körde dit, kolla in deras lokal och deras ormar , usch tycker värkligen inte om dom. Sen kom vi fram till att Jag,Älsklingen,Thrana,Robin och Petter skulle spela bowling på kvällen. Så vi körde hem till oss vi va tvungna att laga middat och dom va för lata för att gå från lokalen och hit två timmar senare. haha . Så det blev Andra Chansen och sen begav vi oss till bowlingen. Bowlingen gick väl inte så bra :P Sen gick vi en runda ner på stan . Träffa Cecilia och Belle :D Trevligt. Älsklingen och dom tog en öl sen gick vi hem.
I söndes när vi vakna ringde Tobbe så kom han hit och åt lite frukost sen spela vi Teken, sen när det var tråkigt så ringde vi och boka en bana på bowlingen. Körde en runda åt lite luch sen blev det bowling. Gick bättre då än i lördes . Kom ett poäng efter älsklingen skit störigt .  haha . Sen senare på kvällen kolla jag och Älsklinge bara film och mös .
Idag har vi inte gjort så mycket . Gick en runda till posten för att hämta ut älsklingens körkort som han tappa för 7 månader sen . haha bättre sen än aldrig :P
Sen annars idag har vi bara spelat hockey och teken . Ska snart äta sen blir det tv..
Imorgon blir det lugnt som det ser ut nu . Måste vila upp mig inför tre jobb dagar som väntar , Skönt med pengar :D

Nä nu ska vi äta .

Jag Älskar Dig , Gustav Hansen .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0