17 Maj

Veckan har varit lugn med jobb, fick jobba över i torsdes det var ju förskolansdag så vi hade öppet hus . :) Inte helt fel med lite mer pengar :D

I torsdes va vi och kolla på en lägenhet :) Fastna för den direkt, vi har tackat ja till den så nu hoppas vi på att det är vi som får den. där va tre andra som oxå hade blivit erbjudna att få komma och kolla så vi hoppas att dom inte vill ha den . haha. Men dom som bor där vill att det är vi som får den så vi skulle ringa på söndag kväll eller på måndag och se om nån annan hade varit och kollat på det. På tisdag är det sista dagen att tacka ja så på onsdag får vi reda på om vi får det . Hoppas :)

Igår slutade jag halv 1 så sjukt skönt. Låg och latade mig på soffan hela eftermiddagen till Gustav kom hem från jobb. Ringde Petter och han tyckte att vi skulle komma och dricka öl så vi åkte dit snacka massa och hade älmänt trevligt. vid 9 gick vi ner till stan för att handla pizza sen åkte vi hem till oss . Sen kom Johanna efter hon spelat sin match :) Synd bara att alla va så slöa . Blev inget hochey tittande vi somnade.

Och idag ska jag hem till Trelleborg , sitter och väntar på att mamma och Roland ska komma och hämta mig. Gustav är hos Tobbe och är parkeringsvakt idag och imorgon. Ikväll ska jag umgås med Jessica sen imorgon ska jag övningsköra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0