Helgen

Nu va denna helgen med över :( I fredes så åkte jag och Gustav till min pappa för att fira min faster, trevligt att få träffa familjen igen. Va hemma vid 23 tiden så det blev sängen direkt.
Lördag åkte jag till Kävlinge där Sofia möte upp mig vi körde till Center syd och hade en hel dag där :) Mycket trevligt måste snart göras om igen :) Va hemma vid 17 tiden och hoppade in i duchen innan Johanna och töserna kom. Blev förfest här hemma, sjukt trevligt hade jag. Tack för en underbar lördagkväll.
Söndag vaknade man och måde som man förtjänade, ringde Johanna så hon och Jenny kom vid 3 tiden . Vi tog det lugnt framför tv med massa onyttigt innan sängen kallade vid 22 tiden.

Idag blev det jobb slutade vid 2, Johanna kom och hämtade mig på jobb sen körde vi till Trelleborg. Jag skulle till tandläkaren :( gick ganska bra måste dra ut en tand till hösten vilket jag fasar över. Körde en runda till mamma och en runda till Jessica. När vi kom hem till Landskona så hämtade vi Sara sen hem till mig för att kolla fotboll . En helt underbar dag har jag haft tsm med Johanna :)

Nä nu kallar sängen. Fick bli ett snabbt inlägg är lite dålig på att skriva jag vet ska skärpa mig ..

Imorgon skriver vi kontrakt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0