Jaaa :D

Lång dag idag , först jobb mellan 08.45-16.15 sen hade jag min första körlektion 17.30 va inte hemma i lägenheten fören kl 19.00 så nu är man trött..

Lite jobbigt på jobb idag vet inte vad det är med barnen dom är helt uppe i varv , som tur det är det inte varje dag dom är det . Slutade som sagt 16.15 fick sjuts av snälla Sofia till kävlinge så jag va i landskrona en kvar tidigare än vad bussen hade varit så jag hann slänga i mig två hamburgare innan körningen. Fick ialla fall en trevlig prat stund med Sofia innan mitt tåg kom :) blir en shopping dag snart för oss två :D

Körningen gick jätte bra idag , lärde mig lite nya saker :D Ska köra den 4 igen.

Nu ikväll kom även Johanna på besök :) Vi sat och snackade en massa. :) På lördag ska vi ha kul :D

Vi fick lägenheten :D så underbart glad är jag. På tisdag skriver vi kontrakt och den 1 Juli flyttar vi in .


image8

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fortsatt bra kväll. :)

2008-05-21 @ 21:35:13
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0