Orolig .

Nu har vi äntligen skrivit kontrakt :)

Igår blev det en lång dag på jobb, började kl 8 fick jobba på ringen för dom skulle utvardera så jag och en till från en annan avdelning skulle ta hand om deras barn , barn mellan 1-2 år . Det gick hur bra som helst, va lite trött efter 4 timmar med dom små är van att jobba med dom större barnen. haha

När jag slutat kvart över 4 Kom Johanna,Sara och Perre och hämtade mig åkte till Center Syd för shopping, eller ja Johanna skulle shoppa lite. För ovanlighetens skulle handlade jag inte något. När vi komit hem till Landskrona igen så körde vi till City Gross och inhandlade lite mat. Va hemma vi 21-tiden lagom trött. Blev en stund framför tv med Johanna och Gustav sen vid tio åkte Johanna hem och vi gick och la oss.. Tack för en helt underbar dag töser :)

Nu ska jag snart bege mig till jobb. så sjukt trött är jag ska jobba över idag igen. Jobba över i tisdes på morgonen lika dant igår och idag ska jag jobba över på eftermiddagen slutar inte fören kvart i 5 "Drygt" . Så idag blir det bara en lugn hemma kväll. Imorgon slutar jag 13.00 så jävla skönt :D

Orolig , Ja det blev jag precis. Min lilla kusin på 3 år ligger inlagd på sjukhuset men fick höra att det var bättre nu, skönt. Lilla gumman allt kommer bli bra du är snart hemma igen. Jag älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej gumms.. läste att du slutar 13 idag.. ringer dig sen när jag vaknat om jag ska ner i stan så kan du ju följa med en sväng så kan vi träffas lite.. hörs kanske sen.. puss älskar dig

2008-05-30 @ 07:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0