Söndags ångest.

Ja det har jag idag . Var har denna helgen tagit vägen? helgerna bara springer förbi. Är inte alls sugen på en veckas arbete.. 

Jag längtar ialla fall sjukt mycket till onsdag , hoppas hoppas på att det är vi som får den. 

Har precis övningskört kändes jätte bra ,hoppas det går lika bra med körläraren på onsdag . Det ska bli spännande och se vad han säger efter vi kört ..

Nu ska jag snart ner och äta lite .Sitter på mitt gamla rum med min data .haha.. Efter maten ska jag åka hem till min älskling :)


Kommentarer
Postat av: dea

visst känns det jobbigt med söndagar, tkr att måndag kan bli en helgdag!
:)

2008-05-18 @ 16:49:59
URL: http://deejana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0