Stolt

Helgen har varit helt underbar. Sjukt varmt har det varit .
I lördes åkte vi till Stranden med Robin,Petter och Johanna. :) Låg och solade och snacka en massa hela eftermiddagen. Sen på kvällen tog vi tåget till Malmö och sen hem till Sara för att fira henne. En jätte trevlig kväll va det. Vid kvart över ett tog vi bussen till Trelleborg hem till mamma . Nä vi vaknade på söndagen blev det ut i solen direkt, Älsklingen va lite bakis så han låg och sov typ halva dagen. Solade och badade i poolen hela söndagen. På kvällen blev det grillning sen körde mamma och Roland oss till malmö.

Idag va det jobb mellan 08.00-14.30 skönt. När jag kom hem så åkte vi till körskolan gick på info möte sen skrev jag in mig :D Fixade böcker sen bokade jag tid för min första körlektion "nervös" men är stolt över mig själv att jag äntligen tagit det stooora steget att skriva in mig .

Vi har även skickat in intresseanmälan på 3 olika lägenheter så håll tummarna på att vi kan få komma och kolla på nån av dom .

Nu ska jag lägga mig i soffan en liten stund innan sängen kallar . Jobb imorgon mellan 09.30-15.30 .

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om blogging och undrar hur ofta du bloggar på ett ungefär. Vore snällt om du ville svara :).

2008-05-12 @ 21:14:03
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0