Veckan .

Nu har man kommit hem från resan , eller rättaresagt för en vecka sen. Resan va helt underbar gjorde en massa roliga saker och hade varmt varje dag så lite bad och sol hann vi också med  :) Vi ville verkligen inte åka hem men tyvärr måste man ju det.   Bilder kommer upp på Bildagboken ( Hardtocatch) . 

Nu har en arbetsvecka gått :) Började mitt vik i måndes och allt går jätte bra trivs sjukt bra där jag är . Mina arbetstider är hur sköna som helst . Och ännu mer underbart är det ju att det har varit strålande sol hela veckan och vi är ute nästan hela dagarna med barnen.  I tordes va man ledig va studiedag på förskolan , blev lite städning här hemma sen åkte jag till Malmö för att träffa pappa och Syster skulle se Malmö FF - Gais , Skit match Malmö spelade som ja jag vet inte vad fotboll va det ialla fall inte, tur hade dom som fick in ett mål på 93 minuten så matchen slutade 1-1.

Igår åkte vi ut till stranden och grillade med hela gänget, jätte trevligt och roligt. Snart ska vi bege oss till Stranden och sola :) sen ikväll ska vi till Malmö och fira Sara som fyllt år, och inatt åker vi till mamma för att sova där och spendera morgon dagen med dom. Blir massa solande :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0