En morgon med kaos

Ligger och kollar på tv i sängen , är riktigt trött , har haft en tuff dag på jobbet. Dagen började inte som man hade tänkt sig. Körde till jobb vid sju imorse skulle börja halv 8 när jag kommer in på pakeringen ser jag en mamma och hennes barn som går på min avdeling, jag hälsar och dom hälsar tillbaka. Tyckte det var lite konstigt att dom kom gående där men tänkte inte mer på det . När jag parkerat och går ur bilen så kommer dom bort till mig och frågar om jag vet varför vi ska vara på guldklimpen , Guldklimpen säger jag med stort ? Ja där är helt mörk nere hos er och där står en lapp att vi ska gå till guldklimpen. Okej säger jag då går vi upp där och kollar va dom säger. Då visar det sig att B som skulle öppnat va sjuk och hon som har hand om vikarie hade missat att B  hade en öppning. Så där stod vi på en avdeling med alla våra barn från våra tre avdelningar. Fick gör det bästa av det hela . Ringde runder för att jaga en nyckel så vi kunde komma in . Som tur va kom L lite i 8 så vi kunde gå ner till oss. Blev en sen frukost men allt löste sig tillslut men snacka om en kaos morgon ..

Imorgon är det äntligen fredag :) Så sjukt skönt äntligen helg så man kan få sova ut :D Imorgon ska jag och Gustav bara ta det lungt här hemma och kolla på film och mysa :) Känner att jag inte orkar göra så mycket efter en veckasarbte ... På lördag blir det nog lite party , men på dagen hade vi tänkt byta däck på bilen det börjar ju bli halt på mornarna ..

Nä nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag kolla vidare på tv sen sova . 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om kaos!!

och hur kan man missa de...

men har du inte fått en egen nyckel?

och har inte någon annan avdelning nyckel till just er?

2008-11-20 @ 22:11:19
URL: http://caaaaroliine.blogspot.com/
Postat av: Johanna

ojdå det lät ju crazy:S tur att de löste sig. Sory men jag orkade inte prata med nån igår. Men jag ringer dej ida efter jobb:D ja imorrn får det bli party:D <3

2008-11-21 @ 09:58:41
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0