Fredag

Ligger i soffan nu och kollar idol :) Har blivit dunder förkyld så mår inte väldans bra . Blev en kopp te innan med lite honung. Börjar bli lite hungrig vet inte vad jag ska äta inte för att det spelar någon roll smakar ju inte ett skit ändå .. :(

Blev bara jobb till kl 11 idag, kände att min kropp inte orkade så mycket plus att vi hade så lite barn .. Körde direkt till apoteket och handlade nässpray sen hem och la mig i soffan . Somnade två timmar riktigt skönt. Tänkte lägga mig tidigt idag , med tanken på att jag ska köra till Ullared imorgon vid halv 5 ..  Älsklingen min är inte hemma ikväll han är i hbg och spelar poker med några arbetskompisar .. Så har en ensam fredagskväll framför idol , Idag hoppas jag på att Johan åker ut tycker inte att han passar där längre dom andra är mycket duktigare än vad han är ..

Nu ska jag tänka ut vad jag ska äta sen ska jag åter gå till idol :) snart ringer väl moren min med och berättar vilken tid dom kör från Trelleborg imorgon ...

Ha en underbar fredagskväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0