Fredags mys .

Har landat i Trelleborg nu eller ja för någon timme sedan , har fåt i oss god mat jag åt plankstek och mamma,Gustav och Roland åt kina mat . Nu sitter vi och kollar tv . Slumra till innan i soffan känner mig som en gammal kärring . Mamma tyckte jag skulle gå upp och lägga mig men då kommer jag fan vakna sjukt tidigt imorgon så tänkte hålla mig vaken ett tag till ialla fall .. Mamma och Älsklingen sitter och koller på nån film och Roland sover i soffan . Haha . Så är det i min familj en fredag kväll. Mysigt har vi sitter i soffan med massa ljus tända..

Imorgon när vi vaknar måste vi in i stan och köpa present till Jessica ska hem till hennes familj på middag imorgon för att fira henne.. Roligt ska det bli va ett tag sen man träffade sin extra Familj som dom är för mig ;) ..

Älsklingen och jag köpte en Soda stream innan :) Biligt va det kostade bara 149 kr på rusta så nu återstår det och se om den är bra .

Nu ska jag återgå till min älskade familj..

Snutt hoppas det går bra på cupen som ni spelar nu , önskar att jag hade kunat vara där och heja på er :) <3

Ha en bra Fredagskväll :)

SAKNAR DIG NELLY, Går inte en dag utran att mina tankar finns hos dig . <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en härlig helg i tbg :) Vi vann cupen och jenny spelade bra=) Hörs imorrn Snutt! Hälsa alla! pusspuss Älskar dig! <3

2008-11-15 @ 10:52:54
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0