Hjälplös

Har igentligen ganska mycket jag skulle vilja skriva av mig.. Men kan tyvärr inte skiva det här .. Just nu mår jag inte så bra.. Mina närmaste vet vad det handlar om .. Känner mig väldigt hjälplös i detta.. Men allt kommer bli bra , det måste bli det ..

Jag har världens bästa sambo, och världens bästa vänner. Ni finns alltid där.. Utan er skulle jag inte klara mig. Tack för att ni finns <3 Jag Älskar er så obeskrivligt mycket ..

Kommer skriva och berätta mer om helgen när jag orkar ..

Den finaste människan som finns, min Mamma, världens bästa mamma <3 Jag Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: johanna

Alltid vi gumman! Finns för dig Snutt! Du betyder mycket i mitt liv! Tack för att du finns! Älskar dig! <3

2008-11-17 @ 11:13:30
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0