Lördag morgon

Vaknade för en timme sen av att mamma ringde och väckte mig , kunde inte somna om sen men hade sovit ut vilket jag behövde, Vaknade vid halv 4 inatt av att älsklingen kom hem från thrana. Hade svårt att somna om sen. Inte lättare blir det när man precis har somnat så ringer Thrana på hem telefonen. Palla inte svara så stängde av telefonen. haha

Igår va det en lugn dag på jobb , hade inte så mycket barn . Efter lunch började det ju snöa ganska mycket och alla barn blev helt till sig . Fick snabbt på dom alla kläderna så dom kunde ut och leka i snön. Slutade vid 4 men fick stanna och vänta på att Lina skulle sluta jag hade bara sommardäck på min bil så vågade inte köra hem, och Lina hade dubbdäck så kände mig lite säkrare att åka med henne :) Nervös va hon och läskigt va det att köra på en isgata men vi kom hem hela :D  Ringde Thrana sen när älsklingen komit hem så han fick köra oss ut till Häljarp så vi fick hem bilen . När vi kom hem laga vi lite middag sen stack älsklingen hem till Thrana för att dricka lite öl och spela getar hero och Wii, jag hade inte så mycket ork så jag bestämde mig för att stanna hemma i soffan istället . Kollade på idol sen vid 12 blev det sängen somnade så skönt ..

Nu ska jag äta lite och kolla på Mamma Mia , äntligen tar jag mig i kragen och kollar på filmen har inte set den innan . Passar på nu medans älsk ligger och sover. Tänkte städa lite med idag sen måste vi byta till vinterdäck på bilen .. Ikväll lutar det åt party :D

Nu kommer en bild på snön i går kväll och en imorse när jag vaknade :) Så fint :) Nu hör jag alla barnen har utanför som åker pulka.rullar snöbollar  och gör snögubbar.. :) Som jag längtar till julen nu vill ha upp mina jultomtar och ljusstakar men det får vänta tills nästa helg :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0