Lördag !

Hej :)

Idag mår man inte helt hundra men har ju mig själv att skylla.. , men hade en riktigt rolig kväll . Kvällen började hemma hos Jenny där vi alla gjorde vid oss sen bar det av till Glumslöv. Tack Josefin för en jätte rolig fest. När vi skulle åka hem vid 1 va vi inte så trötta så blev hem tvätta av sig sen ner i stan till tages . Blev en hel del dans för mig och Johanna, tyvärr inte den bästa musiken men va fan vi dansa ändå. Vid halv 4 kom jag hem och la mig brevid en sovande Gustav .

Idag har jag bara legat i sängen har varit så sjukt trött.. Så riktigt skönt har det varit. Nu ska jag och Älsklingen snart äta taco sen ska vi hem till Thrana där dom ska dricka själv blir det nyktert ikväll. Sen vid 8 blir det bowling :)

Imorgon är det farsdag och då ska vi inte till pappa : )

Nu ska jag äta lite börjar bli lite stressad .. Ha en bra lördag.

Jag som katt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnöt! Tack för en härlig kväll! Tack för att du finns hjärtat! Det betyder jättemycke för mig!! Älskar dig! <3

2008-11-10 @ 08:54:14
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0