Mys i soffan .

Har hamnat isoffan igen :) Känns som jag har spenderat mesta tiden av dagen här idag.. Nu ligger jag och kollar på hockeyn , Mif spelar mot Leksand just nu leder Mif med 2-1 :D är snart paus så då blir det att kollar lite på Bonde söker fru :) Älsklingen kom in precis och ville ha datan :P han som inte ville att vi skulle ha någon bärbar tror nog att jag kan få honom till att vi ska skaffa en sen :)

Annars idag så har jag plockat undan lite här hemma, sen körde jag och hämtade Johanna sen möte vi upp Eva :) gick in och handlade på city gross sen blev det en runda till apoteket för att hämta ut mina p-piller . Sen körde vi och lämna Eva , sen hem och då började jag på maten idag lagade vi köttbullar och potatis och brunsås riktigt gott blev det .. Johanna stanna här ett tag tills hon blev hämtad ;) Är så glad att jag har fåt tillbaka min glada och posetiva Johanna :) Så glad är jag för din/er skull :) Älskar dig min snutt. Du betyder mycket <3

Imorgon blir det jobb, saknade faktiskt jobb idag ... Imorgon har vi öppet hus för föräldrarna :)

Snart är det helg och det betyder Trelleborg :D

Nä nu ska jag inte trötta ut er med mitt skitsnack har igentligen inte så mycket att skriva ..

Ska gå in och pussa lite på min älskling innan hockeyn börjar igen ..

Ha en bra onsdagskväll..


Kommentarer
Postat av: johanna

Awe:) tack gumman! Det känns jätte skööönt:) Du betyder mycke ! Älskar dig ! <3<3

2008-11-13 @ 11:20:08
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stavas 'förra' inte 'föra' xD

2008-11-17 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0