Onsdag

Ligger i soffan nu och har precis kollat klart på en massa Andra Avenyn avsnitt :) Är hemma från jobb idag har haft ont i magen inatt, men imorgon ska jag tillbaka till jobb igen .. Tänkte snart köra och handla behöver ha hem lite saker till köttbullarna som jag ska laga :) Ikväll blir det Hochey på tv :) Dom visar MIF dom spelar sin första match på nya arenan idag :D Som jag skulle ha velat vara där, men alla biljetter är slutsålda.

Annars idag har jag bara legat och latat mig på soffan , vilket har varit jätte skönt . Men jävligt tråkigt . Är glad att jag har ett jobb att gå till varje dag.. 

Nä nu ska jag gå och ta tag i lite sysslor som behövs göras här hemma..

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej gumman.. hoppas att allt är bra:) pappa är där idag med min moster+man dem hade så vip biljetter så dem har ätit och så där också. men de är nog rätt häftigt..

2008-11-12 @ 20:27:44
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0