Onsdag

Sitter just nu och väntar på att Fille ska komma med Pizza :) Johanna är redan här , vi sitter just nu och kollar på simpson men snart ska vi se Sverige - Holland på tv :)

Har inte haft så mycket ork till att skriva i veckan. Har inte hänt så mycket . Bara jobbar känns det som .. Igår körde jag hem till Snutt en runda sat och snacka med henne och hennes mor :) Sen tvinga jag med henne till Jet för jag skulle tanka sen till ica för jag ville ha apelsiner . haha.. Vi fick jaga mitt bensinlock som flög iväg :P

I helgen va vi hos min älskade mamma :) Riktigt mysigt hade vi hela helgen . I söndes blev det bowling och buffe på big bowl  med familjen :)

Nu är det äntligen bestämt , Ullared den 29 November med Mamma,Kusin Kickan,Annie,Jessica och Marie :) Som jag längtar .. Nu ska det shoppas.. Blir handla lite julklappar med så man inte är ute i sista sekunden som man alltid är .

Äntligen snart helg :) Längtar efter att få sova ut :D 

Nä nu ska jag vara lite social med Snutt och Älsklingen , Fille är seeeeg ... Vi är såå hungriga ...

Snutt och jag i Sommras :) <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Awe fiin bild hahaha:D Tack för igår:) Mega mysigt:) Älskar dig Snutt! <3

2008-11-20 @ 09:30:19
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0