Tisdag morgon.

Godmorgon ...

Äntligen har jag fåt låna en bärbar data.. :) som jag älskar det .. Tack Lasse.. Tog lite tid igår och få igång internet bara men älsklingen fixade det tillslut :)

I Söndes va vi i Malmö hela dagen skulle fira fardag , bjöd pappa på matchen :) riktigt bra match va det slutade hela 6-0 till malmö, vilket bra avslut på säsongen :) efter matchen åkte vi hem till pappa där dom bjöd på kycklinggryta, så sjukt gott sen blev det kakor och kaffe.. Vid 7 tiden körde vi hem va lagom trötta..
Igår bestod dagen av jobb, hade stängning så kom inte hem fören vid 6. Så blev lungt hela kvällen.. Idag slutar jag vi 4 så skönt ..  Får se om det blir träning måste ta mig i kragen och börja igen, får se om älsklingen min mår bättre när jag kommer hem. Han har varit hemma från jobb både igår och idag.. Så det var inte det lättaste att gå upp innan..

Nä nu ser jag att klockan har spruningt iväg , måste fixa mitt hår innan jag ska köra till jobb..

Ha en bra Tisdag :) 
Världes bästa Pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0