Tisdag

Godmorgon , är ganska trött fast jag somnade redan halv tio igår . Så har ialla fall fåt sova ut .

Nu är det tisdag och dagarna lär väl springa förbi som vanligt .. Men det gör ingenting längtar ju till Ullared :)

Igår hände inte så mycket när jag kom hem , hade ju stängning igår och då känns det som man nästan skulle gå och lägga sig nästan direkt när man kom hem .. Jag låg och kollade några avsnitt Andra Avenyn sen lite på cityakuten sen slockna jag . Men ibland är det skönt att få somna tidigt...

Nä om man skulle bege sig till bilen som jag säkert måste skrapa :( så jädrans tråkigt och kallt..

Men ni får ha en bra Tisdag ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Detsamma Snutt!! =) <3

2008-11-25 @ 09:56:05
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja o skönt ska det bli o flytta!:D slippa den jävla lägenheten!! :D ringer dej efter jobb snutt! <3

2008-11-26 @ 15:06:50
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0