Torsdag

Äntligen fredag imorgon , helgen är efterlängtad ..

Sjukt jobbigt på jobb idag barnen ville inte alls lyssna, ett nytt barn skulle börja idag .. Har nog aldrig blivit så arg som jag blev idag mitt tålamod tog slut när dom inte lyssna efter man sagt till dom säkert 20 ggr.. Idag va det riktigt skönt att komma hem och som tur det har vi bara 5 barn imorgon så det blir ganska lugnt .. Hade inte pallat en dag till som idag då hade jag fan stannat hemma..  Som sagt helt slut i huvudet idag ..  Dagen kan bara beskrivas med KAOS..

Träffade snutt min innan en stund va på city gross sen hemmakväll sen lämna och hämta lite saker sen tanka sen donkan jag palla inte laga mat idag . Snutt följde med en runda upp sen :)

Imorgon ska jag bara ligga på soffan hela kvällen , älsklingen min ska till hbg och spela poker med arbetskompisarna. Jag ska sova sjukt tidigt ska köra vid halv 5 på lördag morgon ..

Nä nu ska jag kolla lite tv sen ska jag sova , som tur det är det fredag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: cecilia

det blir kalas vid halv 5-5 tiden på lördag så du vet.:) puss gumman

2008-11-27 @ 23:46:30
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0