Trött ?

Trött ? Det är bara förnamnet på vad jag är just nu , somande en timme innan i soffan när jag kom hem men är lika trött för det .. Sitter just nu och kollar på Desperate housewifes blir nog snart att jag går in och lägger mig i sängen ..Får se om älsklingen snart kommer hem från Fille.

Annars idag gick jobb bra , lite långa dagar bara .. Hade önskat att jag hade fåt sluta tidigt någon dag . men men .. Det känns att jobba 8 ½ timme om dagen , dagarna känns så långa . Förmiddagarna är det som känns längst ..  Men man kommer ialla fall vara lycklig när pengarna kommer in på kontot :)

Nä nu ska jag åter gå till tv:n tänkte jag sen blir det att nanna kudden så man orkar med den långa dagen som väntar en imorgon..

Jag vill ha helg nu !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vill du ha helgen?

2008-11-11 @ 22:16:22
URL: http://caaaaroliine.blogspot.com/
Postat av: johanna

nej inte helg:S jag ska jobba:S blä blä.. saknar min snutt!! <3<3<3<3<3

2008-11-11 @ 22:24:38
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0