Trött

Nu va det några dagar sen jag skrev . Har inte så mycket att skriva om jobbar varje dag sen när jag kommer hem är jag så sjukt trött så det blir bara att ligga på soffan sen somnar jag sjukt tidigt. Denna helgen är mer än välkommen kan jag ju lova . är så slut i min kropp. Jag är då inte van att jobba 8½ timme varje dag. Men kroppen kommer nog snart vänja sig . På fredag ska jag på maskerad . Blir att åka dit någon timme får se hur länge jag orkar , jag vet jag kommer vara skit tråkig men jag har ingen ork kvar.

Det går jätte bra på jobb, trivs hur bra som helst . Har en jätte jobbig barngrupp som inte lyssnar på vad man säger. men men .. Idag ska jag ha 8 barn själv till frukost + en handikappad men det ska nog gå bra. Mitt tålamod är dock inte allt för långt.  Men som sagt trivs jätte bra där :)

Åhhh vad jag bara vill gå och lägga mig igen , har sovit 9 timmar inatt men är ändå sjukt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0