Blandade Känslor ..

Har precis tagit fram köttfärs så ska snart laga lite chili con carne :) Väntar bara på att älsklingen ska komma hem från jobb, han skulle in om huset först och fixa till där .. Sen får vi se om det blir träning idag eller inte ..

Ska in och jobba imorgon i Lödde . Har blandade känslor om det , har inte jobbat där sen slutet av juni då mitt vikariat gick ut . Imorgon ska jag in och jobba på Skatten har inte varit där så mycket innan, och hon som jag ska jobba med har jag aldrig träffat hon är ny där . Så hoppas att det kommer gå bra.. Ska bli kul och se vad folket säger när dom ser mig imorgon . Har ju skrivit här tidigare att jag inte riktigt trivdes där , och det gjorde jag inte iheller men har tänkt över det lite och vet inte om det är mest jag själv som har intalat mig själv att folket där inte tyckte om mig :S man lär ju märka lite imorgon hur rekationerna kommer att vara. Hoppas jag träffat på Sofia där imorgon :) har ju inte träffat henne på ett tag :D Skönt oxå att slippa åka buss dit , nu kan jag ju äntligen köra själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0