Dålig natt sömn !

Klockan är inte alls mycket och jag kan inte sova, har sovit jätte dåligt inatt och när min klocka ringde va jag ju klar vaken och det är inte lönt att försöka sova i 45 min till som jag igentligen kunnat, fast då hade jag fåt stressa lite . Klockan sju ska jag börja jobba och jobbar till halv 4 kommer vara en lååång dag känner jag med tanken på min dåliga sömn inatt. Men det är bara bita ihopa och gå och lägga sig tidigt inatt och hoppas på en bättre sömn . Imorgon får jag ju lite sovmorgon :) börjar ju inte fören halv 9 då .. Men det värsta är att jag redan börja känna mig trött :( Suck

Ännu en helg har paserat för oss och i fredes tog vi det bara lungt hemma hos Fille, och i lördes blev det träning sen en runda till Lund och sen på kvällen bowling och dricka hos bobba, och i söndes låg man framför tv hela dagen. Josefin va oxå här hon hade sovit i Landskona och ville ses :) så hon och jag låg och kolla One Tree Hill hela dagen :D

Igår hade jag mys dag med Snutt och Sara. Vi hade bestämt oss för att kolla Titanic sjukt länge sen man såg den. När vi hade set typ 20 min blev jag sugen på lite onyttigheter och dom andra va inte svåra för att pausa filmen och köra och handla. Otur som jag hade så hade Gustav mitt kort han hade glömt ge det till mig innan han stack till jobb så Johanna ställde upp med att låna mig lite pengar. Så vi körde till City gross tog vad vi skulle och när vi skulle betala kommer Johanna på att Macki har hennes kort. haha. Så hon i kassan slog in det vi skulle ha och ställde det hos henne " snäll som hon va " så vi slapp gå och ta om allt igen. Så vi fick köra hem till Johanna hämta kortet tillbaka till City Gross sen hem och kolla filmen. Vilken jävla tur man har körkort och bil . haha  Men mysigt hade vi . Tack för en underbar dag flickor ,måste göras om snart .. <3  Och snutt att lämna ut kortet till pojkarna är nog inte så smart . :P haha

Igår kväll stod det träning på schemat, men när vi kom ner där så va där så sjukt mycket folk gick inte ens att få en parkeringsplats så det blev ingen träning ingen av oss palla med så mycket folk. Så Älskling jag och Lasse gick en långrunda istället  , sen gick vi och kolla på när Fille träna . haha

Gud vad tiden går sakta , får gå och se om vi har nåt gott att äta till frukost sen göra mig i ordning. Ska köra vid halv sju.

Ha en underbar dag , jag lär få kämpa med tröttheten som kommer komma.. !

Jag Älskar Dig , Min Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vi får nog sluta med att ge dem våra kort snutt:p hehe. Klart vi ska! mega mysigt jue ! =) Ha en bra dag på jobb ida! <3

2008-10-15 @ 10:27:08
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0