Glad :D

Nu har jag precis gjort mig klar för kvällen. Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos Sara sen utgång i stan som det ser ut nu :D Ska bli jätte trevligt .

Annars idag har jag varit på sjukhuset och fixat mina p-piller :) Sen körde jag och Sara och handlade för kvällen :)  Sen när jag kom hem tog jag det allmänt lungt har bara slappat framför tv ..

Idag ringde min chef mig från Häljarp och frågde mig om jag ville ha ett vik fram till Jul :) och det är klart som fan att jag vill det :) Ska börja jobba på måndag och ska jobba 100 % kan inte bli bättre.Ska jobba med dom stora barnen.. Så sjukt skönt. Äntligen nåt att göra på dagarna + fina pengar :D:D

Ha en trevlig Fredags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0