KÖRKORT :D

I torsdes fick jag mitt efterlängtade Körkort :) Så jävla skönt fattar det inte än att jag har klarat det .. Tog allt på första försöket vilket jag aldrig trode att jag skulle göra :) Så jävla underbart känns allt :)

I torsdes körde jag runder en massa :) Så skönt att äntligen få köra utan körlärare :) Körde en runda till pappa som bjöd på tårta :) Sen blev jag stopad av polisen, haha.. Hur ofta händer det att dom stopar nån som fåt körkort samma dag? Typ aldrig helt chockad blev han som stopade mig, han bara ja då får man se hur lapparna ser ut nu :P haha

I fredes körde jag själv för första gången , kändes konstigt att sitta själv i bilen . Lite läskigt va det med tanken på att det var mörkt ute när jag körde. Skulle börja jobba kl 7 .. Men det gick jätte bra jag kom fram hel . haha.. Efter jobb körde vi till Trellleborg :) Min älskade mamma fyllde ju år i onsdes så vi skulle fira henne lite. Dom bjöd på plankstek för att mamma fyllt år och jag klarat körkortet :) På kvällen blev det lugnt framför tv med familjen :)

I lördes körde jag till Malmö med Jessica :) Hämtade Frida sen blev det shopping :) På kvällen åkte vi hem till Jessica och Martin spelade lite spel :) Blev en runda till Martins kompis Fille med där spelandet fortsatte :)

I går körde mamma och jag till stan :) jag hittade mig ett par vinterskor :) Äntligen har jag fåt dom jag velat ha så länge :D Sen blev det en skjorta med på Rea :D Sen körde vi och handlade lite middag :) Blev tacopaj :) Körde hem vid 6 tiden , körde in om pappa och hämtade en takfläkt sen hem .. Lämnade av Älsklingen sen körde jag och hämtade Sara sen körde vi till Snutt :) Blev en lite tur i stan innan jag körde dom hem igen ..

Idag har jag städat hela förmiddagen , Eller ja är klar nu . Så skönt att här är rent och fint igen :) Ska snart kolla på våra bästa år sen hoppa in i duchen ska hämta Snutt sen hos hennes mormor sen ska vi hem till henne en runda :D

Jag Älskar Dig Gustav Hansen <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig Snutt! =) <3

2008-10-07 @ 15:00:15
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0