Ska bli bättre

Fick ett litet klagomål av Cecilia att jag är dålig på att skriva så jag får göra henne glad :)

Nu har helgen sprungit förbi .. I fredes tog jag och Gustav bara det lungt va hemma och kolla lite tv och hade det mysigt :) Sen i lördes körde jag till Malmö för att hämta Marie :) När vi kom hem och käkat och lämnat Gustav på stationen så började vi göra oss iordning för kvällen, Jenny skulle ha fest för hon fyllde 17 på söndagen :) Blev en riktigt lyckad kväll hade riktigt roligt :D Kom hem vid 2 på natten om somnade direkt, Vaknade inte ens när Gustav kom hem vid halv 5 . Vaknade jätte tidigt på söndagen man skulle ju ställa om klockan vilket inte jag tänkte på när jag kom hem lite onykter på natten . Så jag trode att klockan va halv 10 då jag inte kunde sova mer men klockan va fan bara halv 9 . haha.. Blev lite frukost sen låg jag och Marie bara i soffan hela dagen. Framåt kvällen så körde vi och handla pizza sen gick vi och kolla på när Fille spela handboll . :) I går så gick jag och Marie en runda till karslundsparken och tog lite höst bilder :) sen när vi kom hem snacka vi en massa tills jag skulle köra henne till tåget. Jätte roligt att ha dig här Gumman , hoppas på att snart få ha dig här på obestämd tid :D

Idag blev jag väckt kl 9 av Cecilia :) Gick upp efter vi lagt på sen ringde mamma undertiden jag käka frukost sen fick jag göra mig i ordning för sen kom Cecilia vi skulle ner på stan och ta en fika :) Sen skulle jag köra till Nova Lund för att träffa Jessica :) Och nu sitter jag här . Väntar på att Gustav ska komma hem så han kan hjälpa mig att flytta sängen vill ha den på ett annat sätt men kan fan inte flytta den själv den vägen ton . Har precis möblerat om i köket jätte fint blev det hoppas Gustav med tycker det är fint ..

Nä nu får jag nog fortsätta med min städning här hemma . Och Cecilia jag lovar jag ska försöka bli bättre på att skriva blogg :)


           
  

Kommentarer
Postat av: cecilia

ja det är bäst för dig att du skärper dig eller ska det vara "det ska bli bättre" en hel vecka nu? hehe. älskar dg gumman

2008-10-28 @ 17:30:40
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0