Torsdag

Godmorgon .
Sitter här med mitt Te :) har precis ätit frukost och ska snart göra mig klar för jobb.. Ska jobba till halv 4 idag. Riktigt skön tid :)

Igår åkte jag och Sara till center syd blev en fika sen kolla vi runder. Hittade inte så mycket som jag ville ha .. När vi kom hem så fixa jag resterna som vi skulle äta sen vid halv sju kom Lasse och då blev det träning. Jävligt skönt efter men fy för va jobbigt det är . Men många vikter höjde jag igår :)

Idag blir det som sagt jobb, sen ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Snutt och Sara om hon kunde.. :)

Igår kom mitt körkort :D:D:D:D

Nä nu ska jag gå in och fixa till mig så jag inte ser ut som en blekfis längre .. 

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt att ses igår =) Ringer efter jobb:) Älskar dig ! <3

2008-10-10 @ 14:59:14
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0