Måndag !

Har precis tagit ett skönt bad :) med lite olja och skum , blev även hårinpakning :D

Har varit lite dålig på att skriva här men förra veckan hände inte så mycket jobbade Tisdag,Onsdag och Torsdag :) Riktigt kul va det . Trivs jätte bra där. Helt underbar personal och barn :)

Helgen har varit lugn spelade tennis i lördes förmiddag riktigt kul va det :) Sen åkte jag och Gustav ut till huset och räfsa löv fick ihopa 30 sopsäckar. Vid två körde Gustav mig hem måde inte så bra så la mig i soffan och kolla lite tv och vilade på kvällen tog vi det bara lungt framför tv .. Igår blev det huset igen va ju tvugna att åka till tippen men allt skit. Petter och Robin kom och hjälpte oss lite. När vi va klara med tippen körde Gustav mig hem skulle börja tvätta kl 2 och han hade lite kvar att göra i huset..

Idag har jag bara tagit det lugnt ska snart göra mig i ordning ska hem till Gustavs mamma och Henrik på middag i ikväll dom är i Skåne denna veckan..


Kommentarer
Postat av: Johanna

skit fiin bild gumman! =) förlåt att jag inte ringt:S dåligt samvete. har haft mycke o göra..:S älskar dig! <3<3

2008-10-20 @ 22:48:39
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: cecilia

vad du är tråkig!!! hehe. u har de varit måndag en hela vecka för dig gumms:) puss älskar dig

2008-10-26 @ 20:55:58
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0