Torsdag !

Nu har jag precis tänt ljus här hemma :) Tycker här är jätte kallt och då passar det perfekt med lite värme ljus sen att vädret är jätte dåligt gör inte saker sämre ... Så tänkte ta mig en apelsin sen kolla lite på en film . Gustav kommer inte hem fören om en lite mindre än en timme ..

Idag har jag varit med Sara hos hennes mormor , trevligt hade vi sat och snacka lite och kolla tv . Sen när vi körde hem blev det en runda in om öb . Körde sen och lämna Sara sen hem och laga lite nudlar och tog det lungt.

Imorgon ska jag ner till Ungdomsmottagningen för att få nytt recept på mina p-piller , eller ja inte ungdomsmottagningen, jag skulle till dom jävlarna men dom går ju inte att få tag på sen hade dom inte varit där på hela veckan :S sen har dom bara telefontid en timme om dagen. Idiotist !! Så där va nån annan som skulle fixa det till mig, inte så svårt att bara skriva ut ett recept . Så ska dit imorgon mellan 08.00 - 11.00  Efter jag varit där ska jag och Sara ner och handla till hennes tjejmiddag som hon  ska ha imorgon :)
 
Magen känns bättre nu tror att det är denna jävla magkatarren som spökar , har ju tyvärr inte varit världsbäst på att äta bra mat utan har blivit ganska mycket onyttigt. Men nu är det fan slut på det !! Vill inte ha ont i min mage..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0