23 September

Godmorgon ...
Här sitter jag med mina rostemackor och ett glas oboy :) ska snart bege mig ut i den kalla vädret :( Inte alls kul att det är höst nu , så kallt och tråkigt. usch gillas inte alls..

Blev väckt idag av att dom ringde från Häljarp men kan ju tyvärr inte jobba nu när jag är så nära uppskrivningen :( Hade gärna velat jobba. Men det var bara 3 timmar så det va inte så mycket jag missa.

Min uppskrivning närmar sig med stormsteg börjar bli lite småt nervös nu, men jag kämpar på och läser som bara den.

Nu har en helg till sprungit förbi oss , I fredes gick vi en lång runda med Johanna och Macki sen när vi skulle hem stack jag och Älsklingen till Cecilia och Belle dom har ju flyttat så ville kolla in deras nya lya :D Blev att vi stanna ett tag och kolla tv och snacka en massa. När vi kom hem sen blev det film. I lördes va det lungt hela dagen skulle ju på Grisfest hos Tobbe på kvällen. En rolig och trevlig kväll. I söndes stod det tvätt på schemat när vi tvättat klart körde vi och handla sen kom Fille och käka med oss sen kom Lasse så blev det film..

Igår körde jag redan halv 8 sen sat jag mig och läste en massa. Stack hem vid 11 tiden blev soffan så sjukt skönt. Vid halv 4 ville Johanna ner till stan så följde med henne vi skulle igentligen gå men snutt hatar att gå i regn så jag kom inte så långt fören hon ringde och sa ställ dig i en buskur jag kommer nu . haha Så det blev en runda på stan kom hem med ett par nya byxer :) Har velat ha dom så länge och nu va dom äntligen på rea :D När jag kom hem blev det lite middag sen kollade vi på nya Irene Huss filmen riktigt bra .

Nä nu får man väl röra sig ut i kylan vill inte alls :( 

Ha en underbar Tisdag ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem gillar regn? :P hehe. Älskar dig hjärtat! <3

2008-09-24 @ 14:15:22
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0