Framflyttat!

Va ett tag sen man skrev här, har inte haft ork till att sätta mig ner och skriva ..

Min helg kortfattat !

Fredag blev det en körning, taco med Snutt, sen hem till Lasse och tog det lungt.
Lördag åkte vi hem till pappa , övningskörde sen blev det grillning vid 9 åkte vi hem till Lasse blev lite fest.
Söndag låg jag och Älsklingen bara i sängen hela dagen och hade det mysigt :)

Måndag och Tisdag har det bara varit körskolan. Det går framåt har fåt allt framflyttat en vecka, vilket känns jätte bra för mig för jag har inget läshuvud och behöver lite tid till. Hade säkert klarat det om jag hade gjort uppskrviningen idag som det skulle ha varit men vill känna mig säker innan jag sätter mig och gör provet. Körningen går jätte bra den har jag inga problem med. Gjorde slutprovet hade lite små fel fattar inte varför jag gjorde fel där har aldrigt gjort det innan, men helre att det kommer nu och inte när jag ska köra upp. Nu har jag lite tid på mig sen kommer allt sitta som det ska . :) Jag SKA RO hem detta och jag kommer klara det . :)

Igår va jag och Snutt ute och gick en lång runda med Sessan och Hugo " Hugo är deras nya familjemedlem sjukt fin rotwailer" blev en riktigt lång runda men skönt va det.

Nä nu måste jag bege mig ner till körskolan läsa en massa Teori, körning har jag inte fören nästa vecka . :)
Och när jag kommer hem ska jag sätta på One Tree Hill avsnitt 3 säsong 6 kan knappt vänta ..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig Snutt! <3

2008-09-18 @ 10:44:43
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för stödet hjärtat! betyder jättemycke!!<3<3<3

2008-09-20 @ 10:19:32
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0