Fredag :)

Äntligen Fredag :) 

Idag va det extra skönt att vakna och veta att jag slipper läsa teori på dagarna . :) Vaknade vid halv 10 gick in och satte mig i soffan sen började reprisen på Våra bästa år som jag missade igår , så blev frukost framför tv :) . Sen blev det storstädning i hela lägenheten, plockade undan,damade,damsuga och tvätta golven . Har lite kvar att städa som jag ska göra imorgon. Imorgon ska vi fixa sägen ska sänka madrassen ett hack sen ska vi borra upp tv på vägen och sätta ihopa vår nya tv bänk som vi köpte idag :D

Körde till Hbg innan när älsklingen kom hem från jobb, jag ville in till rusta och kolla men jag hittade ingen sen skulle jag se om jag kunde hitta vinterskorna jag vill ha och jag hittade dom men dom kostar 1000 så får vänta lite men har bestämt mig att jag SKA ha dom . Älsklingen tyckte med att jag skulle köpa dom bättre att lägga lite mer pengar på vinterskor så dom håller i mer än en säsong . Sen gick vi in på Ikea :D Handlade som sagt en ny tv bänk :) sen kuddar till soffan och två lampor till sovrummet . Hittade även en sjukt fin tavla som vi vill ha , men den kosta 500 så vi får vänta med den tills nästa månad och hoppas på att den är kvar då :)

Nu har jag precis tagit mig en duch och fixat till mig ska hem till Fille nu och dricka nån cider och spela Rock band :D

Nu skriker älsklingen på mig Fille är nedanför så vi slipper gå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0