Lördag

Igår blev det en väldigt mysigt och lungn hemma kväll men film och lite gott :) Länge sen man hade det .. Somnade ganska tidigt så idag vaknade man vid 9 skönt att vakna tidigt och känna sig utvilad . Förmiddagen har varit jätte lung har ätit god frukost och kollat lite tv. Har precis tagit en duch ska snart hem till Robin för att älsklingen ska klippa sig :) sen hoppas jag på att det blir en runda till Center Syd :D Ikväll blir det nog Fotboll sen får vi se vad vi hittar på , hoppas på att Marie kommer hit idag :D hade varit jätte kul , länge sen man umgicks med henne..

Så underbart skönt med helg , men kan säga att jag känner ingen ångest för att det snart är måndag igen. Tvärtom tycker det är sjukt roligt att va nere på körskolan :)

 Jag och Min Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0