Måndag

Godmorgon .
Nu är det slut på mitt sovande för idag börjar min intensivkurs. Idag ska jag vara där mellan 9 och 10 sen har jag min första körning vid 10,20 , annars är det bara läsa hela tiden göra lite pärmar. Vid 17.00 ska jag ha teroilektion så vid 18.30 slutar jag idag. Jag kommer vara död. Men det är värt det .. Förhoppningsvis så ska jag käka lunch med Cecilia idag :)

Har gåt och blivit riktigt förkyld men peppar peppar så känns det som att den är på väg tillbaka, och det tackar jagg för.

Helgen har varit riktigt rolig. Tänkte berätta mer om den när jag har mer tid, nu måste jag gå och göra mig i ordning innan jag ska cyckla till körskolan ..

Nelly , Det gör fortfarande så ont, kan inte förstå att du är borta känns som om du snart kommer tillbaka till oss igen. Jag Saknar dig <3

Idag har jag och älsklingen 13 månader , Jag Älskar Dig så sjukt mycket . Du är kärleken i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

shiit, tyckte precis ni firade 1 år. :P

Grattis, önskar er all lycka <3

2008-09-01 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0