Onsdag

Har igentligen inte tid att skriva men det får bli snabbt.
Ska snart cyckla ner till körskolan har körning nu 08.50 sen ska jag sätta mig med pärmarna. Allt går framåt och det känns jätte bra...

Har inte gjort så mycket dom här dagarna förutom körskolan sen hem kolla lite tv sen nanna kudden direkt. Igår åkte älsklingen hem till Fille och hjälpte honom med att spakla själv sat jag här hemma såg att One Tree Hill säsong 6 hade startat i Usa dock bara hunnit visa ett avsnitt men jag var inte sen på att ladda ner det :D så det va vad jag gjorde igår kväll sen blev det sängen.

Nu ska jag göra mig klar sen ska jag cyckla ..

Ha det bra ..
       I LOOOVE IT :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul o träffa dig idag snutt =) har skrivit i bloggen =) Älskar dig! =) nanna sött =)



<3<3

2008-09-03 @ 23:40:00
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Josefin

Bästa serien ever !

Fan vad jag har saknat det ! men när börjar det sändas i Sverige igen ? <3

2008-09-04 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0