Söndag

Blev en runda in om Center syd igår och jag hittade min en väska :) ska köra in där snabbt idag innan vi ska till Malmö måste kolla om dom har ett par skor som jag vill ha . Annars igår så klippte älsklingen sig nu blev han korthårig . hehe . Sen blev det som sagt en runda till Center syd med älsklingen och Robin . När vi kom hem körde vi och hämtade lite öl och cider sen gick vi hem till Robin för att kolla fotbollen , tyvärr spelade Sverige sjukt dåligt . Johanna och Macki kom med och kolla fotbollen med oss .. :) Sen spelade vi NHL 08 på Ps3 sjukt roligt . Vid elva tiden vandrade vi hemåt.

Idag vaknade jag redan kvart i 9 kan inte sova länga numera , så gjorde lite frukost på sängen till älsklingen sen gick jag in och kollade Idol, missade dom två avsnitten som gick i veckan så har laddat hem dom . Nu ska jag snart göra mig iordning ska köra till Malmö vid halv 12 ska möta pappa vid 1 sen ska vi spela lite på hästar . Följer nog med pappa hem en runda efteråt och snackar lite ..

Ha en underbar söndag .

Nelly , I MISS YOU
Min älskade pappa och jag <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snutt gumman. Glömde säga det innan men Joel ville att jag skulle komma o kolla på deras match på onsdag. Du måste hänga med!! =) <3<3<3

2008-09-08 @ 21:04:11
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0