Tisdag

Godmorgon :)

Börjar så småt vakna till liv nu , ska snart bege mig till  bussen . Ska jobba idag mellan 9-16.30 :)  när jag slutat kommer älsklingen och hämtar mig sen ska jag på match i malmö, kommer vara helt slut ikväll..  

Nu börjar det närma sig , jag känner mig smått nervös.

Känner att jag har lite ont över allt i kroppen , Tror det beror på träningen igår. Har inte tränat på en månad. Jobbigt va det men jävligt skönt efteråt  .. Blir träning imorgon igen :D Jävligt skönt va det att fast jag inte har tränat på länge så höjde jag många av mina vikter :D

Ha en bra dag !!

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej gumman.. skulle bara önska dig lycka till idag.. puss älskar dig

2008-10-02 @ 08:25:55
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0