Torsdag ..

Fy fan va trött jag är, hatar att gå upp lite över sex. Som tur det är det nog bara idag oxå imorgon har jag lite sovmorgon . :) Ska snart ner och köra har två körlektioner idag :) ska träna på det jag är lite osäker på. Sen imorgon har vi landsvägskörning. Jag och dom andra två intensivarna ska ut och köra om varandra på landsväg och så :) Sen på måndag har jag lilla uppkörningen ska bli kul och se hur det går.. :D

Halkan igår gick jätte bra. Lagom nervös va jag . Men nu är den gjord :D

Annars igår kom jag hem vid 4 riktigt skönt första dagen jag kom hem i tid. Men satte mig ändå och gjorde lite teori här hemma. Sen blev det god middag skulle igentligen ha tränat med men va inte alls på humör för det, så älsklingen stack och tränade och jag låg hemma på soffan och kollade fotboll 2-1 till Sverige :D

Nu måste jag pysa så jag inte kommer för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0