Torsdag

Tog lite sovmogon idag , har ingen körningn så kände att jag inte behövde va där kl 9 idag. Ska bara ha teori idag. Hoppas på att få klart pärmarna idag . Igår sa min körlärare till mig att jag kanske ska köra halkan redan nästa onsdag " jag ska igentligen ha den om två veckor" han tyckte att jag hade komit så långt i min körning så jag kunde köra den redan. Riktigt skönt va det och få höra det :)

Igår åt jag lunch med min snutt, Jenny och Macki blev lite mcdonals mat , och det sat riktigt fint :) Kul att få träffa snutt , vi ska käka lunch idag med , men idag blir det nåt fik nere i stan.:D

Snart är denna veckan slut och tiden bara rinner iväg. Snart är det ju helg, och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på. skönt att inte ha nåt inbokat alltid. 

nu ska jag gå och ta på mig sen cyckla ..

  Snutt och jag i fredes i Trelleborg :)
 Vi hittade en gamal kundvagn . Kan ju säga att vi va inte helt nyktra.



Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-09-04 @ 21:28:34
Postat av: Johanna

OMG vilken bild :D hahahah! nej nyktra var vi verkligen inte:P hehehe. kul att snacka med dej ikv Snutt! Du är super duktig ! Jag sa ju att du fixar körkortet galant! =) Älskar dig gumman! <3

2008-09-04 @ 21:33:08
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0