Trött

Trött är bara förnamnet , blir soffan snart sen sängen tidigt. Har varit hemma i lite mer än 2 timmar.  Körskolan idag gick riktigt bra, va lite segt i början men sen gick det jätte bra . Glad blir man när min körlärare säger till mig att om jag fortsätter att utvecklas som jag gör nu behöver jag inte köra alla mina lektioner som är inbokade, han tycker att jag kör jätte bra :) Annars idag gjorde jag pärmar och sen teori lektion. Hade två körlektioner med. Fick lite sällskap av Macki senare på eftermidagen vi gjorde lite teroi sen lektionen :)

Gick och lunchade med Cecilia , hennes syster och lilla Alicia idag på maddes :) Riktigt gott va det och trevligt att träffa dom :) Hoppas på fler luncher :D

Nä nu ska jag gå och kasta mig i soffan hos älsklingen sen blir det sängen för oss börjar 09.50 med körlektion imorgon .
                 Saknar dig, Hur ska vi klara oss utan dig?         
  På bilden Nelly och Lizzy <3  " Nelly med tungan ute"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0