2 April

Nu har jag pillat klart med min design, ville ha den lite ljusare nu när våren börjar närma sig :)

Har faktiskt hänt lite saker sen jag skrev sist .

Älskligen och jag har varit i Trelleborg , hjälpte Jessica och Martin att flytta sen träffa Mammi lite :) innan vi skulle hem i söndes följde vi med Jessica och Martin till ikea blev lite saker inhandlade . Sen körde vi till Pappi och Monica som bjöd på middag ..

I måndes kom Gustav hem tidigare från jobb , han skulle fixa med lite papper sen hjälpte han mig att städa hela lägenheten . Körde även till jysk och inhandlade balkongmöbler . :)
I tisdes blev det lungt på förmiddagen, sen följde jag med Johanna och hennes mamma ut och gick en runda . Sen blev det gymmet .. 
Igår körde älsklingen och jag till Center Syd , Han skulle handla kostym till lördag och jag va tvungen att handla någon tröja jag kan ha på mig . Blev en jätte fin skjorta . Sen blev det en sväng in om skopugten :) Hade presentkort där så blev tre par nya vårskor :) 

Idag håller vi på att tvätta , sen ska jag träffa Snutt , sen blir det gymmet och en runda ut till huset .. Måste även packa . Imorgon flyger vi upp till Uppsala . Men först ska vi till Jenny " Syster" och bli fina i håret .

Tyvärr blir det ingen Stockholm resa för oss till påsk :( lite tråkigheter har hänt . Men vi siktar in oss på Stockholm till sommaren.  Har vi tur med vädret på söndag så kommer vi åka till Stockholm och gå där lite innan vi ska åka hem till Skåne igen ..

Nu ska jag gå ut och sätta mig på Balkongen i det fina vädret . Hade önskat att man hade haft en bärbar data nu .. Men blir nog en när skattepengarna kommit .. Fick ju tillbaka en hel del :)

Ha en underbar torsdag i detta fina vårväder .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0