Godmorgon Torsdag !

Godmorgon Godmorgon !!

Blev inringd nu vid 8 tiden och dom ville att jag skulle börja kl 9 men min kära sambo har ju bilen så jag måste så snällt ta bussen så den som går så att jag kan va på jobb 9 hade jag aldrig hunnit med så jag börjar kl 10 istället . Men har stängning idag så en timme mer eller mindre spelar inte så stor roll ..

Ska faktiskt bli skönt att få göra något . Har varit så uttråkad nu dom två senaste dagarna , finns fan inte ett skit att göra .. Nu vill jag börja skolan så jag har något att göra och slipper sitta oventande om jobb och så ..

Annars idagarna har det väl inte hänt allt för mycket .. Fotbollen i måndes va så sjukt bra :) Vilket tryck det va .. Går inte att beskriva . Nya stadion är sjut fin den har dom lyckats med .. Och att Malmö van med 3-0 gjorde bara saken ännu bättre :)
 
I tisdes gjorde inte jag ett skit, Gustav va och jobba så när han kom hem så tvinga jag med han att titta på tapeter :) Och vi hittade tapeter som vi vill ha i vardagsrummet så nu är det beställt så inom 3 månader kommer dom hit och fixar det . Har även beställt slipning till golvet så det tar dom på samma gång .. Få se om dom kan slipa det eller om dom ska byta det helt. Jag och Älskling kommer få bo i sovrummet och köket i säkert en vecka :P

Igår tvättade vi sen när vi precis blev klara kom Robin på lite kaffe han hade lika tråkigt hemma som vi hade , sen sat vi och snacka så blev det att vi körde och handla lite middag sen kolla vi en film ..

Nu tänkte jag att jag ska gå och göra mig klar och sen kolla om jag kan få in lite musik på min mp3 så jag har något att göra på bussen ..

Ha en underbar dag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0