Långfredag

Nu är hela lägenheten ren och fin :)  Känns väldigt tråkigt att vara inne och städa när det är så fint väder. Men Gustav och jag kom överrens om att jag skulle ta städningen hemma och han skulle åka ut till huset och fixa med trädgården innan hans mamma och Henrik kommer hem , och nu när jag pratade med honom så hade han fyllt 20 sopsäckar med löv och va fortfarande inte klar så jag valade nog rätt och ta städningen :)

Igår jobbade man hela dagen , va ute i stortsätt hela tiden förutom under middagen och när barnen sov . Va ju riktigt fint väder . På förmiddagen va vi på en lekplats och på eftermiddagen va vi bara ute på gården . Hade bara två barn kvar efter halv 4 så sat och lekte med dom i sandlådan :) Slutade vi 5 då kom Gustav och hämtade mig sen körde vi till jysk för att handla en extrasäng som hans pappa kan sova i när han kommer hit imorgon .

Ikväll blir det hem till Eva och Henrik för middag :)


Glad Påsk .
                                                                                                       

                                                                                             
     




Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad Påsk Snutt!! Ses äntligen imorrn!!! Fy fan vad jag saknar dig!!!! <3<3<3

2009-04-10 @ 23:12:53
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0