Påskafton

Sitter nu och tar det lugnt i soffan innan jag ska hoppa in i duchen för att göra mig klar för kvällen. Gustav och hans pappa ska snart börja på maten här hemma , ingen påskmat för oss utan vi ska äta stek :)

Idag har vi varit på Center syd för att handla hem lite öl och cider för kvällen sen Ica Maxi för att handla hem lite mat , sen körde vi ner i stan och tog en fika . Gustavs pappa kom till oss i förmiddes och ska stanna till måndag .

Ikväll blir det hem till Thrana och Paulina för lite fest , Han fyller ju 23 år idag . Ska få träffa min Snutt som jag inte träffat på evigheter känns det som " Fast vi typ sågs för någon dag sen " men jag saknar henne massvis ändå ..  Sen kommer ju Elle med och henne har jag inte träffat på hur länge som helst säkert minst ett halv år om inte längre så det ska bli kul och få träffa henne ..

Nä nu ska jag gå ut och se vad dom håller på med i köket sen ska jag börja fixa till mig .. Men ni får ha en trevlig Påskafton idag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dej oxå sjukt massor när vi inte ses!!:) du ska få se bilderna sen:) ska lägga upp några på bdb sen =) älskar dig snutt!! =) <3<3<3

2009-04-14 @ 12:12:08
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0