Påskdagen

Nu ligger jag i sängen och kollar på nån film på 3an tänkte snart ta min bok och börja läsa den. Har precis läst ut sista delen av Gömda böckerna och den va lika bra som dom andra tre böckerna, har ni inte läst dom så rekomenderar jag er till att göra det . Nu ska jag börja läsa en bok som heter "Innan jag dör" och handlar om en flicka som är 16 år och har leukemi.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Gick upp vid 10 tiden för att umgås lite med Gustavs pappa som är här nere. Vi åt frukost tsm och bara umgicks. Vid två tiden åkte hans pappa till Lund för att hälsa på några kompisar och kommer köra till Stockholm därifrån. Har varit jätte trevligt och haft han på besök hos oss . Annars idag har vi bara legat på soffan och haft almänt mysigt. Till middag laga vi Taco som jag har längtat efter det, sen ringde Thrana och frågade om vi ville komma och spela fotboll. Värken jag eller Gustav tycker om att spela fotboll men vi gick dit för att umgås lite med dom . Träffade min Snutt med :) Och nu ligger vi här . Gustav ligger i soffan och kollar på en film , jag började kolla på den men jag tyckte inte den va så bra så jag ville läsa istället ..

Åhhh vad jag längtar tills imorgon. Äntligen är dagen här då Malmö ska spela sin första match på nya Stadion. Kommer vara sånt härligt tryck där imorgon. Biljetterna till ståplats är slutsålt och tror aldrig jag har varit med om det innan .. Vi ska vara där redan vid 4 matchen börjar inte fören kl 6 men dom ska ha invigning innan :) Så jag ska köra till pappa redan runt 1 eller 2 .Ska bli så härligt att äntligen få sätta på sig sin match tröja och ta på sig halsduken och ställa sig i klacken och heja fram sitt lag :) Jag bara älskar det :D

Nä nu ska jag läsa min bok.

Godnatt !!


Kommentarer
Postat av: ??

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu för malmö

2009-04-14 @ 16:03:24
Postat av: Anonym

BUUUUUU FÖR MALMÖ

2009-04-14 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0