Slut i kroppen

Idag är jag mega trött , kom inte i säng fören lite över 11 igår och sov riktigt dåligt inatt. Så idag blir det att lägga sig tidigt för imorgon väntar 9 timmars arbete ..

Igår vid 11 tiden körde jag till min kära Pappi för att gå på matchen , tyvärr slutade matchen 1-1 , Malmö spelade väl inte så bra . men men , vi är fortfarande obesegrade ialla fall 3 vinster och 1 oavgjord så man ska inte hänga läpp .. haha  När matchen va slut igår så ringde Gustav och frågade om jag kunde hämta honom hos Elle och Petter så körde dit efter jag hämtat mina saker hos Pappa. Jätte kul och frå träffa Elle igen :) fick äntligen se deras fina hus . Vid 9 tiden körde vi mot Landskona för att beställa pizza sen köra hem till Snutt för att fira hennes födelsedag :)

Idag har jag jobbar från 8 - 16.30 vi fattas lite folk på småbarn på grund av magsjuka som går . men skönt med lite extra timmar . Idag fick jag ringa och prata med chefen så nu säger jag bara hoppas hoppas på det bästa ... Kommer bli väldigt arg eller besviken om dom tar in någon annan, men det åter står och se när veckan är slut och dom har get mig besked .

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv sen blir det sängen väldigt tidigt idag med tanken på min dåliga natt som var ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är de du hoppas på?

2009-04-21 @ 20:47:21
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är de du hoppas på?

2009-04-21 @ 20:50:41
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0